Informacje

Kontakt

ARPOL-FR Sp. z o.o.

Ratuszowa 11

03-450 Warszawa

NIP:
1180047474
REGON:
010401406
E-mail:
Telefon:
601 789 925

O sprzedającym

Firma ARPOL-FR Sp. z o.o. działa w Polsce już od ponad 20 lat jako wyłączny importer producenta kosmetyków francuskiej firmy ARGILETZ S.A. Wysoka jakość oferowanych produktów zapewniła jej liczne nagrody na wystawach promujących naturalne produkty i kosmetyki, w których firma brała i bierze udział.

Nasza firma wprowadziła do swojej oferty produkty innych firm, których proces wytworzenia bazuje na surowcach naturalnych. Nowością na rynku są produkty wytwarzane na bazie Oliwki ARGAN znajdującej się w owocu drzewa Arganie.Drzewo to jest bardzo cenne i rzadko występujące. Rośnie w południowo-zachodniej części Maroka w bardzo suchym klimacie. Owoc drzewa Arganie ma kształt migdała, który w środku zawiera oliwkę, stanowiącą prawdziwy skarb nazwany "płynnym złotem Maroka". Oliwka Argan jest wytwarzana według specjalnej receptury, pilnie chronionej, stanowiącej sekret marokańskich kobiet. Od wieków stosowana ze względu na wyjątkowe właściwości kosmetyczne tej oliwki.

ARGILETZ S.A. istnieje od przeszło 60-ciu lat. Jej założycielem jest Jean Hertz - dzisiaj niepodważalny światowy lider w dziedzinie glinek. Jego pasja zrodziła się z wielopokoleniowych, rodzinnych doświadczeń. Jako pierwszy w latach 50-tych we współpracy z lekarzami, laboratoriami i instytutami badawczymi podjął badania naukowe nad właściwościami glinek. Badania te wykazały, że glinki - w szczególności glinka zielona, swoje wielorakie pozytywne działania pielęgnacyjne i lecznicze zawdzięczają, w dużym stopniu, strukturze fizyko-chemicznej. Np. glinka zielona najbogatsza w sole mineralne i mikroelementy takie jak: krzem, aluminium, magnez, wapno, żelazo, fosfor, sód, potas, miedź, cynk, selen - jest prawdziwą bombą mikroodżywczą niezbędną dla życia człowieka niezależnie od wieku.

Firma ARGILETZ do produkcji swoich wyrobów wykorzystuje glinki najwyższej jakości. Glinki suszone są na słońcu, co dodaje im energii - stąd „słoneczne glinki". Wszystkie kolory glinek ARGILETZ, a także wytwarzane produkty kosmetyczne, higieniczne czy lecznicze są w 100% naturalne. Ich kolor jest wynikiem zawartych w glinkach ilości makro  i mikroelementów. Na przykład glinka biała posiada większy procent aluminium niż inne glinki, a żółta większy procent żelaza itp. Glinki ARGILETZ nie są jonizowane, nie zawierają sztucznych konserwantów, nie są testowane na zwierzętach. Są przeciwzapalne, łagodzą ból, posiadają właściwości  reminalizacyjne i absorpcyjne.

ARGILETZ produkuje aktualnie produkty BIO w skład, których oprócz glinki wchodzą wyciągi z ziół, olejki eteryczne i inne składniki naturalne pochodzące z upraw biologicznych lub z bardzo czystych ekologicznych terenów.

Posiada wszystkie obowiązujące certyfikaty w tym certyfikat ECORET i NORMĘ ISO 9001.

ARGILETZ sprzedaje swoje produkty na wszystkich kontynentach, a we Francji można je kupić w każdej aptece oraz w sklepach „NATURA".

W Polsce, po ponad 20 latach działalności ARPOL-FR, produkty ARGILETZ są znane i cenione przez szeroką rzeszę klientów za ich bardzo wysoką jakość i skuteczność tak dla urody jak i dla zdrowia.

 

Płatność/dostawa

Koszty dostawy zamówień na terenie Polski

  • Paczka pocztowa przy płatności za pobraniem.

Koszty wysyłki paczki Pocztą Polską przy płatności za pobraniem

waga paczki                 Koszt Paczka48

do 0,5kg                   13,90   + VAT                       

do 5 kg                     17,10   + VAT                              

od 5kg do 10kg      21,15   + VAT                              

od 10kg do 20kg    25,20   + VAT                                                                                   

Paczki  dostarczane są najpóźniej w trzecim dniu roboczym po dniu nadania.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany kwot zamówienia uprawniających Klienta do otrzymania darmowej wysyłki/pobrania oraz prawo do promocyjnego obniżania lub pokrywania we własnym zakresie kosztów dostawy.

  • Przesyłka kurierska po wcześniejszym uzgodnieniu z Administratorem sklepu.

 

Czas realizacji zamówień

Termin realizacji zamówionych przez Klienta produktów wynosi maksymalnie 5 lub 7 dni roboczych. Zwykle czas kompletacji zamówienia nie przekracza 2 dni roboczych oraz 2-5 dni robocze na dostawę przez Pocztę Polską.

 

 

 

 

Regulamin

Regulamin

 

REGULAMIN korzystania z Serwisu

I. Informacje ogólne

II.   Zamówienie

III.  Sposoby dostawy

IV.  Formy płatności

V.   Koszty dostawy na terenie Polski

VI.  Czas realizacji zamówienia

VII.  Postanowienie końcowe

VIII. Kontakt

 

I. Informacje ogólne

1. Sklep Internetowy on-line, zwany w dalszej części Sklepem, jest własnością firmy:

ARPOL-FR Sp. z oo

ul. Ratuszowa 11
03-450 Warszawa
NIP: 118-00-47-474

REGON: 010401406 

2. Przyjmowaniem, potwierdzaniem oraz realizacją zamówień złożonych przez Klienta zajmuje się firma ARPOL-FR właściciel Sklepu Internetowego - zwany dalej Administratorem.

3.  Klient może zamawiać tylko te produkty, które w czasie składania zamówienia znajdują się w asortymencie Sklepu.

4.  Sklep zastrzega sobie możliwość wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.

5.  Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w złotych polskich.

6.  Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.

7.  Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia będą potwierdzane przez Administratora najpóźniej po trzech dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia.

8.  Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

9.  Dane osobowe, które podaje klient (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktujemy jako informacje w najwyższym stopniu poufności i nikt z zewnątrz nie ma do nich dostępu, nie będą one udostępniane osobom trzecim, firmom ani organizacjom.

10. Konsument wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb zawarcia i realizacji umowy w ramach sklepu internetowego www.arpol-fr.otwarte24.pl

Zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 października 1997r. każdy z państwa ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia, a także prawo do zaprzestania ich przetwarzania, co należy zgłosić w formie pisemnej/mailowej.

II. Zamówienia

  • Procedura składania zamówień

1. Należy zalogować się w Sklepie;

2. Wybrać odpowiedni produkt klikając na przycisk Do koszyka lub Kup teraz ;

3. Wpisać żądaną ilość w koszyku klienta i następnie aktualizować koszyk poprzez kliknięcie na przycisk Przelicz;

4. Jeżeli jesteś zdecydowany na zakup wybranych produktów kliknij na przycisk Zamów - pamiętaj o wcześniejszej aktualizacji koszyka!

5. Wybierz następnie sposób dostawy oraz zapłaty za zamówienie zgodnie z opcjami dostępnymi w sklepie.

6. Po prawidłowo przeprowadzonej operacji zamawiania powinieneś dostać pocztą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sklep.

  • Składanie zamówień poprzez e-mail

1. Jeśli pragniesz złożyć zamówienie poprzez e-mail, to taka forma składania zamówień też jest możliwa. Musisz jednak pamiętać, że klient sam musi wyszczególnić wszystkie zamawiane produkty, podać ich ilość i gramatury.

2. Zamówienie poprzez e-mail nie zwalnia zamawiającego z konieczności podania danych osobowych potrzebnych do realizacji zamówienia.

3. Przy jakichkolwiek wątpliwościach ze strony Admnistratora zamówienie może nie zostać zrealizowane.

  • Dodatkowe informacje

1. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w złożonym przez Klienta zamówieniu, nie nastąpi jego potwierdzenie przez Administratora. Klient podczas rejestracji w Sklepie jest zobowiązany do podania poprawnego adresu e-mail, pod którym możliwe będzie potwierdzenie przez Administratora złożonego zamówienia oraz numeru telefonu kontaktowego wraz z numerem kierunkowym.

2. W przypadku realizacji większych zamówień, Administrator jest uprawniony, w drodze odrębnych ustaleń z Klientem, do określenia dłuższego terminu realizacji zamówienia oraz realizacji takiego zamówienia etapami.

3. W przypadku braku zamówionego produktu następuje zwrot pieniędzy odpowiadających kwocie brakującego produktu z danego zamówienia.

Przyjęcie zamówień

Każde zamówienie poprawnie złożone przez Klienta zostanie potwierdzone i zrealizowane w terminie określonym w punkcie VI Regulaminu.

III. Sposoby dostawy

W trakcie składania zamówienia Klient określa sposób dostawy.
Realizujemy dostawę zamówionych towarów (na kilka sposobów), głównie paczkę priorytetową za pobraniem przez Pocztę Polską. Możliwy jest inny sposób dostawywcześniej uzgodniony z Administratorem.

 Poczta Polska

  • postanowienia ogólne

1. Zamówione produkty będą dostarczane do Klienta głównie za pośrednictwem Poczty Polskiej, pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

2. Po dokonaniu pokwitowania przyjęcia przesyłki, Klient może w obecności przedstawiciela Poczty Polskiej dokonać sprawdzenia zawartości oraz stanu przesyłki. Opcja ta powinna być zgłoszona przez zamawiającego przed wysłaniem paczki, ponieważ sprawdzenie zawartości przesyłki pobraniowej i uzyskanie dowodu sprawdzenia zawartości może być zgłoszone tylko w momencie nadawania paczki.

3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, reklamacje z tego tytułu będą rozpatrywane wyłącznie wtedy, gdy Klient wraz z osobą doręczającą przesyłkę (upoważniony przedstawiciel Poczty Polskiej) sporządzi na piśmie protokół reklamacyjny, który zostanie podpisany przez Adresata przesyłki i Doręczającego. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych dokonanych przez Klienta nie będą uznawane.

4. Jeśli towar zamówiony na stronie www.otwarte24.pl posiada wady techniczne lub podczas dostawy został uszkodzony mechanicznie prosimy o odesłanie towaru niezwłocznie po otrzymaniu i otrzymają Państwo na koszt firmy ARPOL-FR, towar odpowiadający jakości jaki Państwo zamawiali. Jeżeli okaże się to niemożliwe np. "wyczerpanie zapasów", wówczas otrzymają Państwo zwrot pieniędzy lub otrzymają Państwo propozycję zakupu innego towaru dostępnego w ofercie www.arpol-fr.com.pl

 Przesyłka kurierska

1. Zamówione produkty będą dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

2. W przypadku braku możliwości doręczenia przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres, kurier pozostawi awizo, na którym znajduje się numer telefonu pod którym można uzgodnić termin dostawy przesyłki.

3. Przesyłka kurierska możliwa jest wyłącznie na terenie Polski.

 IV. Formy płatności

W trakcie składania zamówienia Klient określa sposób dostawy oraz formę płatności.

   
   
 

Przelew bankowy

Wybierając ten sposób zapłaty musisz dokonać przelewu kwoty za zamówiony towar na konto bankowe Sklepu. Nr konta bankowego i dane Sklepu potrzebne do wykonania przelewu otrzymasz w potwierdzeniu złożonego zamówienia.

Nr konta:

 10 2030 0045 1110 0000 0128 6630

Bank:

Bank BGŻ

Właściciel konta:

ARPOL-FR Sp. z o.o.
ul.Ratuszowa 11
03-450 Warszawa

 


V. Koszty dostawy zamówień na terenie Polski

  • Paczka pocztowa pobraniowa.

koszty wysyłki paczki Pocztą Polską przy płatności za pobraniem (od 1 kwietnia Poczta Polska dolicza 23% VAT)

waga paczki         Koszt Paczka48

do 0,5kg                    13,90  + VAT        

od 0,5kg do 5 kg     17,10   + VAT    

od 5kg do 10kg       21,15    + VAT  

od 10kg do 20kg     25,20   + VAT

Paczki  dostarczane są najpóźniej w trzecim dniu roboczym po dniu nadania na terenie Warszawy i okolic oraz 5 lub 7 dni na terenie Polski.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany kwot zamówienia uprawniających Klienta do otrzymania darmowej wysyłki/pobrania oraz prawo do promocyjnego obniżania lub pokrywania we własnym zakresie kosztów dostawy.

  • Przesyłka kurierska po wcześniejszym uzgodnieniu z Administratorem sklepu.

VI. Czas realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówionych przez Klienta produktów wynosi maksymalnie 5-7 dni roboczych. Zwykle czas kompletacji zamówienia nie przekracza 2 dni roboczych oraz 2-3 dni robocze na dostawę przez Pocztę Polską na terenie Warszawy i oklolic oraz 5 dni roboczych na terenie całej Polski.

VII. Postanowienia końcowe

1. Znaki towarowe, handlowe, nazwy producentów i firm zostały wykorzystane na stronach Sklepu wyłącznie w charakterze informacyjnym i stanowią własność ich prawnych właścicieli.

2. Sprzedawcy przysługuje prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

3. Umowy w naszym sklepie zawierane są zgodnie z Dziennikiem Ustaw nr 22 z dnia 31 marca 2000r. poz. 271

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

5. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny. Dostępność każdego produktu, jego opis i właściwości oraz aktualność ceny można sprawdzić kontaktując się ze sklepem drogą e-mailową: arpol-fr@wp.pl  przed lub po złożeniu zamówienia .

6. Administrator Sklepu może zablokować konto klienta bez podawania przyczyny.

 VIII. Kontakt

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Twojego zamówienia możesz się z nami skontaktować poprzez adres e-mail: arpol-fr@wp.pl

 

Inne

 Prawa konsumenta

Prawo odstąpienia od umowy
Kupując jako Konsumenci (osoby fizyczne wykonujące czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas

  • listownie na adres: ARPOL-FR Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa,
  • elektronicznie na adres: parol-fr@wp.pl
  • telefonicznie, nr tel.:601 789 925

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • listownie na adres: ARPOL_FR Sp. z o.o. ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, przez Państwa o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:

  • świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

Prawo do rękojmi.
Jeżeli dokonują Państwo zakupów w Sklepie jako Konsumenci (tzn. osoby fizyczne wykonujący czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.)Mają Państwo prawo do rękojmi co oznacza, że jako sprzedawca ponoszę odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową.
Prawo do rękojmi WYŁĄCZONE jest wobec Przedsiębiorców.

Podstawą do rękojmi jest wystąpienie w sprzedanym produkcie:
Wady fizycznej, która jest  niezgodnością produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć
  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę
  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia
  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym

Wady prawnej która  może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:

  • jest własnością osoby trzeciej;
  • jest obciążony prawem osoby trzeciej;
  • cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu;

Termin do skorzystania z prawa do rękojmi wygasa po upływie 24 miesięcy od dnia:
w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem.
Przy czym przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży.
W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
Jeżeli Sklep zataił by podstępnie wadę sprzedanego produktu mogą Państwo wystąpić z rękojmią nawet po upływie powyższych terminów.
W sytuacji wystąpienia wady mają Państwo możliwość złożyć do naszego Sklepu reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  • wymiany towaru na nowy;
  • naprawy towaru;
  • obniżenia ceny – z określeniem kwoty, o którą cena ma być obniżona;
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Aby skorzystać z prawa do rękojmi, konieczne jest przekazanie informacji w dowolnej formie, wraz z dokładnym opisem wady, poprzez:

  • listownie na adres: ARPOL-FR Sp. z o.o. ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa
  • elektronicznie na adres: arpol-fr@wp.pl
  • telefonicznie, nr tel.: 601-789 925

 

Jako sprzedawca mam obowiązek ustosunkowania się do Państwa żądań w ciągu 14 dni. Brak mojej odpowiedzi w tym terminie skutkuje uznaniem reklamacji jako zasadnej.
Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Państwa adres e-mail.
W razie zwrotu pieniędzy lub różnicy ceny, Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

  Polityka prywatności

Polityka Prywatności i Ochrona danych osobowych.

Niniejszy dokument stanowi integralną część regulaminu Sklepu http://www.arpol-fr.compl/.

  1. Administratorem danych jest Firma, zwany dalej „Sklepem Internetowym” jest ARPOL_FR Sp. z o.o.ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, NIP: 188-00-47-474 który prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu http://www.arpol-fr.com.pl/. Baza danych została stworzona wyłącznie w celu umożliwienia Klientom dokonania zakupów na stronie WWW Sklepu.
  2. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, zgodnie z postanowieniami Regulaminu i obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Marketing bezpośredni własnych usług oraz monitorowania jakości usług Portalu jest możliwy po uzyskaniu ZGODY Klienta. Zgoda na przetwarzanie danych w celu opisanym w zdaniu poprzednim jest dobrowolna i może być odwołana w każdym czasie.
  4. Administrator zobowiązuje się do bezpiecznego przechowywania danych.
  5. Dane osobowe oraz informacje zawarte w mailu wykorzystywane będą przez Administratora do zawarcia, zmiany, rozwiązania umowy z Klientem oraz zapewnienia, jak najwyższej jakości świadczonych usług. W tym celu Administrator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres, dane Przedsiębiorcy, NIP.
  6. Klient ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również natychmiastowego ich usunięcia po zgłoszeniu Administratorowi, który dokonuje na życzenie Klienta modyfikacji lub całkowitego usunięcia danych.
  7. Administrator zobowiązuje się do zastosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, w szczególności przez zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
  8. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa oraz zostały zgłoszone do bazy Generalnego Inspektora ds. Ochrony Danych Osobowych.